Kubelková a Kuchařová dostaly role v Národním?
Kubelková s Kuchařovou, společně se zakladatelkou Dermacolu Olgou Knoblochovu a spolumajitelkou Věrou Komárovou se postavily na jeviště Zlaté kapličky a v rámci padesátiletého výročí značky si zahrály krátkou “divadelní hru“ určenou pro rozsáhlé publikum.
Klip už běží jak v televizi, tak na internetu a v krátkém spotu se dvě hlavní aktérky, v čele s topmodelkou a MISS WORLD 2006 Táťánou Kuchařovou a Ivou Kubelkovou, ViceMiss roku 1996, připravují na svůj výstup na prknech našeho nejvýznamnějšího divadla, které už více jak sto let spojuje národ.
„Pro mě byl zážitek natáčet právě v prostorách Národního divadla. Pokaždé, když jsem na takových místech pracovně, či soukromě, cítím silný pocit hrdosti na naše kulturní bohatství. Bylo to nejlepší a nejdůstojnější místo pro natáčení nové kampaně značky, které jsem tváří již řadu let," řekla Taťána Kuchařová, která slaví úspěchy i jako herečka.
Z krátkého videa sálá krása žen, která se snoubí s kvalitní českou kosmetikou. V zákulisní maskérně Národního divadla se dívky samy zkrášlují a s líčidly se doslova mazlí. Připravují se totiž na svůj velký úkol, který následuje vzápětí.
Po boku Taťány Kuchařové se v kampani objevuje i Iva Kubelková, která je rovněž tváří značky a již dlouhá léta vypadá skvěle právě díky této kosmetice. Natáčení bylo skvělé,“ pochvalovala si Iva Kubelková. Ve videu se objevuje i třetí miss, kterou je ViceMiss 2015 Karolína Mališová.
Nejdůležitějším poselstvím videa je tedy dárek, který není určen jen zakladatelce značky, ale který chce věnovat v rámci soutěže i svým zákaznicím. „Slavíme důležité jubileum, a proto jsme pro své zákaznice připravili soutěž o padesát diamantových prstenů, které jsme nechali vyrobit pouze pro tuto příležitost. Na výrobu každého z nich bylo použito 33 diamantů, které jsou zasazeny do růžového zlata,“ řekla Věra Komárová, spolumajitelka značky, o prstenech, které nebude mít na světě nikdo jiný, než právě oněch padesát výherkyň. ⋆