Lukáš Kvapil vybojoval na motorce 25. místo v rámci Africa Eco Race
„Mám za sebou neskutečný zážitek, který ani moc nejde popsat slovy. Ale pokusím se. Každým dnem jsem se zlepšoval, byl si jistější v navigaci a chvílema jsem i závodil s klukama v top desítce. Obrovské duny jsem si spíše užíval a sám jsem tím byl překvapen. V 10. etapě jsem jednu dunu přelítnul, a když jsem se postavil, najednou vidím, jak se přes dunu řítí bugyna. Rychle jsem odskočil a sledoval, jak jede přes moji motorku! Od té doby jsem bojoval s technikou. Další den mě zradila technika - vystřelilo víko olejového čerpadla a dostal jsem 12h penalizaci. Poslední měřenou etapu jsem tu motorku dotáhnul do cíle silou vůle, protože se mi rozlomila a já musel jet 200km ve stupačkách. Ale jsem tady, splnil jsem si svůj sen. To, že jsem i přes všechny problémy urval 25. místo, mě určitě těší. Jel jsem s tím, že chci vidět cíl, ale jsem srdcem závodník!" zhodnotil své umístění Lukáš Kvapil.
A jaké jsou další plány Lukáše? Nebude rozhodně zahálet. Jako ambasador značek AAA AUTO a Mototechna, se na jaře vydá na roadshow po pobočkách největšího prodejce ojetých a zánovních automobilů u nás. „Lukáš opět dokázal, že je velkým bojovníkem a jsem rád, že i auta z naší Mototechny mohla být u toho a dokázat, že i sériově vyrobené automobily zvládnou nelehké podmínky afrických pouští," uvedl Petr Vaněček, provozní ředitel AURES Holdings, kam patří právě značky AAA AUTO a Mototechna. Mototechna v České republice a na Slovensku, kde působí, ročně prodá téměř dvanáct tisíc zánovních automobilů, což jen v loňském roce bylo o téměř třicet procent více než v tom předešlém. ⋆